5 טיפים לעיצוב אתר שירשים את הלקוחות שלך
לא משנה איזה אתר המותג שלך צריך – הוא חייב להיות מעוצב כך שיגרום ללקוחות שלך להגיד "וואו". בואו נלמד 5 טיפים לעיצוב מרשים שישפיע על החלטות הגולשים באתר שלך.
לא משנה איזה אתר המותג שלך צריך – הוא חייב להיות מעוצב כך שיגרום ללקוחות שלך להגיד "וואו". בואו נלמד 5 טיפים לעיצוב מרשים שישפיע על החלטות הגולשים באתר שלך.
בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו היום, עסק שלא קיים בדיגיטל – פשוט לא קיים. בניית אתר תדמית לעסק היא דבר חיוני להצלחה שלו. רוצים לדעת למה? לפניכם 5 סיבות שללא ספק ישכנעו אתכם.
מיתוג הוא הכלי העסקי החזק ביותר בעולם. בעזרת מיתוג נכון ומדויק, כל עסק עלום יכול להפוך למותג מפואר עם ערכים, מטרה מוגדרת ושפה חזותית אחידה – זהות ברורה שמשפיעה על הלקוחות שלכם לבחור דווקא בכם.
החלטתם שאתם צריכים אתר חדש לחברה או לעסק שלכם? מזל טוב! בואו נסקור את הפלטפורמות השונות, ויחד נבין איזו מהן הכי מתאימה לאתר החדש שלכם.
ישנן 3 דרכים עיקריות לבניית אתר וורדפרס, כאשר לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. במאמר זה נסקור את כל הדרכים ובסופו נדע איזו דרך מתאימה יותר לבניית אתר הוורדפרס שלכם.
בניית אתר וורדפרס זו החלטה שיכולה להגדיל את הרווחים שלך פלאים. בין אם יש לך עסק, חברה או חנות שמוכרת מוצרים פיזיים או דיגיטליים, מומלץ לקרוא את המאמר הזה לפני שמתחילים!
יעילות הלוגו היא זו שקובעת האם יוביל את המותג להצלחה. פרמטר זה הנו החשוב מבין ארבעת הפרמטרים, ולמעשה כולל את כל המאפיינים המרכיבים לוגו מנצח.
לאחר שלמדנו על פרמטר הזכירות ופרמטר הבידול, נתקדם ונלמד על עיצוב לוגו רלוונטי לעסק ועל הדרכים בהן נוכל לקשר בין עיצוב הלוגו לבין המותג.
במאמר זה אנחנו ממשיכים ללמוד על עיצוב לוגו מנצח לעסק, ונתמקד בפרמטר השני שהופך לוגו ללוגו טוב: פרמטר הבידול. כל הדרכים לעצב לוגו מבדל וייחודי – במאמר הזה!
במאמר הקודם למדנו שעיצוב לוגו טוב מורכב מארבעה פרמטרים: זכירות, בידול, רלוונטיות ויעילות. במאמר זה נלמד לעומק את פרמטר הזכירות; למה הוא חשוב וכיצד נוכל ליישם אותו בעצמנו.
כולם מדברים עליו, הרבה יודעים שהם צריכים אותו אבל מעט מאוד מבינים את החשיבות שלו. זהו הלוגו כמובן! עיצוב לוגו לעסק הוא ללא ספק אחד האלמנטים הקריטיים לתדמית העסק והצלחתו. בואו נלמד איך גם אתם יכולים לעצב לוגו מנצח!
איך בוחרים שם לעסק? זהו ללא ספק עניין לא פשוט, לפחות כמו לקרוא שם לתינוק שנולד. ואיך מנסחים סלוגן? העניין מסובך לא פחות. בואו נשוחח על בחירת שם וניסוח נכון של סלוגן לעסק – שלאחר הפלנינג אנחנו כבר יכולים לכנות אותו 'מותג'.
תודה שנרשמת לקבלת עדכונים מבלוגליינר! יישלחו אליך רק טיפים, כלים ומאמרים שיעזרו לך להזניק את המותג שלך ולהרוויח יותר. זה ישתלם לך!
אתר חדש ליוניק – לשעבר כהנא גרופ – מלכת התיירות הבלתי מעוררת של יוון, קפריסין ואגן היום התיכון. שנטייל לשם ביחד?
אתר וסדרת דפי נחיתה למנטור האדיר, שהצליח להכפיל את ההכנסות לאלפי עסקים בישראל. כנסו ותישבו בקסם!
דף נחיתה מושקע לשיווק מיזם עולם הילדים הדיגיטלי של הידברות. כמויות של כיף!
מיתוג ובניית אתר למיזם מדהים ללימוד ילדים אותיות, מספרים ומילים – באמצעות מוזיקה.
הילדים שלכם כבר שם?
מיתוג ובניית אתר לחברת אדריכלות בזכוכית שיושבת בקליפורניה. המיתוג יצא מושלם, והאתר נבחר לככב בכמה מצעדים נחשבים.