בהרבה מאמרים בבלוג הזכרנו את העובדה שצרכנים היום מקבלים החלטה אם לרכוש מוצר או שירות, תלויה במידה רבה לא רק במוצר או בשירות עצמו – אלא ממי הם קונים.
אם לקוח מקבל את הרושם שמולו ניצב מותג רציני, מתוקתק ומקצועי – הוא יעדיף לשלם יותר ולרכוש ממנו. כרטיס ביקור דיגיטלי יוצר בדיוק את התדמית הזו.
במאמר הזה נעבור בצורה קצרה וקולעת על 10 סיבות לשדרג את עצמך עם כרטיס ביקור דיגיטלי משלך!
אבל לפני כן, אם אתם רוצים לדעת קודם כל מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי – כנסו לדף הרשמי של קארדליינר לפרטים נוספים.
1. העולם נמצא בדיגיטל
וגם הלקוחות שלכם נמצאים בדיגיטל, והסמארטפון שלהם צמוד אליהם רוב הזמן. אחד מפסיכולוגיית השיווק הפופלריות והיעילות ביותר היא לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ולכן במקום למסור ללקוח כרטיס מקרטון – לינק לכרטיס ביקור דיגיטלי הוא פתרון מצוין לדבר עם הלקוח בשפה שלו.
2. לא מתקמט, לא הולך לאיבוד והמלאי לא אוזל
כרטיס ביקור דיגיטלי יעיל מכרטיס ביקור מקרטון בהרבה מובנים, גם בהיבטים טכניים. אורך החיים של כרטיס ביקור מקרטון לא גדול. הם מתקמטים בארנק, הולכים לאיבוד ונגמרים אחרי כנס מוצלח אחד.
כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד מבריק, נראה מדהים, נמצא בענן והמלאי בלתי מוגבל!
3. הכל אינטראקטיבי!
כרטיס ביקור דיגיטלי מורכב כולו מכפתורים וקישורים בעזרתם הלקוחות שלך יוכלו ליצור איתך קשר בהמון דרכים – בטאצ' אחד!
במקום לחפש את הכרטיס מהקרטון ולהקליד את האותיות הקטנות בסמארטפון, בטאצ' אחד הלקוח כבר מחייג אליך, מנווט אליך, שולח אליך מייל או SMS ואפילו שומר אותך כאיש קשר!
דוגמה לשימוש פופלרי של הכרטיס אפשר למצוא במצב בו שלקוח מתקשר ורוצה הכוונה כדי להגיע אליכם. לינק אחד לכרטיס הביקור וה-Waze מכוון אותו למקום שתבחרו!
4. 95% מכרטיסי הקרטון נזרקים לפח
כמעט כל כרטיסי הביקור מקרטון נזרקים לפח תוך זמן קצר. לא להרבה אנשים יש חשק ומקום לשמור אותם בארנק או במגרה, וגם אם כן – הם נקברים שם, ואז מוצאים את דרכם לפח.
כרטיס ביקור דיגיטלי לא יכול להמחק או להיזרק, ואם הלקוח שלך מחליף טלפון – הוא יוכל להיכנס אליו גם מהמכשיר החדש!
5. שיתוף מכל מכשיר ובכל מקום
לקוח סקרן התקשר לשמוע פרטים ועכשיו הזמן המתאים למסור לו את פרטי יצירת הקשר שלך? לינק אחד לוואטסאפ, וכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שמור אצלו.
הלקוח רוצה לשתף את הפרטים שלך? לינק לקבוצת חברים, ולכולם יש את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בכל מקום בעולם ומכל מכשיר חכם!
6. הכרטיס פשוט נראה מדהים!
כרטיס ביקור דיגיטלי (קארדליינר, לפחות) מעוצב יפה, עם צבעי המותג שלך, מתאים את עצמו לכל גודל מסך ופשוט גורם לך להראות טוב בעיני הלקוחות שלך!
7. תדמית מקצועית ומדויקת
כשהלקוח שלך יקבל ממך כרטיס ביקור דיגיטלי, אוטומטית הוא יקבל את הרושם שהמותג שלך מתקדם, רציני וכזה שאפשר לסמוך עליו ולרכוש ממנו.
8. ניתן לשמור כאפליקציה בסמארטפון
את הכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לשמור בתור אייקון אפליקציה, כשבלחיצה ייפתח הדפדפן עם כרטיס הביקור. זו דרך מצוינת עבור לקוחות לשמור את הכרטיס בהישג יד.
9. עריכת פרטים בכל עת
החלפתם כתובת, מספר טלפון, תפקיד או כל פרט אחר? במקום לעדכן את כל הלקוחות ולזרוק מאות כרטיסי קרטון לפח ולהדפיס חדשים – בכמה קליקים הפרטים החדשים מתעדכנים בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בכל מקום בו ייכנסו אליו!
10. מחיר שוווווה
את קארדליינר, כרטיס הביקור הדיגיטילי של ארטליינר, ניתן לרכוש ב-3 אופציות:
- קארדליינר אישי – מנוי שנתי לכרטיס אחד
- קארדליינר עסקי – ברכישת 2 כרטיסים או יותר, מנוי שנתי לכל כרטיס זוכה בהנחה משמעותית!
- קארדליינר פרטי – התקנת הכרטיס בעלות חד פעמית על הדומיין שלך
לסיכום
זוכרים שפתחתנו את המאמר בעובדה שצרכנים יעדיפו לרכוש ממי שעושה עליהם רושם טוב יותר?
כרטיס ביקור דיגיטלי מעניק לך תדמית איכותית ורושם מקצועי בעיני הלקוחות שלך, מאפשר להם ליצור איתך קשר בקלות ובסטייל וחוץ מזה – הוא פשוט נראה טוב!
קארדליינר הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של ארטליינר, בהחלט שווה לקפוץ לדף ולקרוא עוד ›
בהצלחה! 🙂