בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו היום, עסק שלא קיים בדיגיטל – פשוט לא קיים. בניית אתר תדמית לעסק היא דבר חיוני להצלחה שלו. רוצים לדעת למה? לפניכם 5 סיבות שללא ספק ישכנעו אתכם.
1. המסרים שלך, השפה שלך, המטרה שלך
יש הרבה דרכים ליצור לעסק שלך נוכחות דיגיטלית, כמו רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין) או אינדקסים שונים (144, דפי זהב) – אבל אין תחליף לאתר תדמית משלך, עם כתובת משלך, מעוצב בשפת המותג שלך ומכוון כולו להשיג את המטרה העסקית שרצית ולהניע את הגולשים לפעולה שתעזור לך להרוויח יותר, בין אם זה ליצור קשר, לסגור עסקה או לרכוש מוצרים.
ברשתות חברתיות ובאינדקסים המותג שלך נבלע בין אלפי אחרים, כשבצפייה בדף שלך לעתים יופיעו הפניות לדפים של עסקים מתחרים, הסחות דעת שונות והרגשה של תחרות ומאבק אינסופי לתשמת לב הלקוח. אפשר לדמות זאת לדוכן קטן ביריד ענק.
לעומת זאת, אתר תדמית הוא כבר פינה לגמרי משלך. הפינה הזו יכולה להיות קטנה וחמימה כמו גלריית בוטיק, או אתר בעל מספר רב של דפים כמו אולם תצוגה מרהיב עם חנות, בלוג, מספר גלריות ולמעשה – כל מה שהלקוחות שלך רוצים לראות.
ברגע שהאתר הוא לגמרי שלך, אין הסחות דעת לא רצויות, התחרות לא מורגשת, והגולשים נשאבים לתוך סביבה סטרילית של המותג שלך, עטופים בשפה הויזואלית ובמסרים הנכונים שיזניקו את העסק שלך להצלחה – וזה מביא אותנו לסיבה הבאה.
2. אתר תדמית מסייע לך להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים
אתר תדמית הוא לא פריט אמנות או דף אינטרנט יפה. אתר תדמית הוא כלי, מכונה משומנת שמתוכננת בדיוק רב להשגת המטרה שלך, בהתחשב בקהל היעד שלך.
בתחילת כל פרויקט מתבצע שלב שנקרא "אפיון". בשלב הזה לומדים על המותג, על הגולשים בו, מה מעניין אותם, מה כואב להם, מה הם רוצים לראות כדי לבחור בך ואיך מדגישים ומבליטים את הפתרון שהמותג שלך יכול לספק להם.
את הנקודות האלו משלבים בשפה עיצובית אטרקטיבית ורלוונטית המבוססת על שפת המותג שלך, ומתכננים את מבנה האתר, הכפתורים, הקופי וכל פיקסל בעצם – להשגת המטרה בה אתה מעוניין.
יש המון מטרות שונות, ולא פחות מהן קהלי יעד – ולכן כדי לקלוע למקום הנכון ולמקסם את התוצאות שניתן להפיק מאתר התדמית.
3. תדמית רצינית, מקצועית ואמינה למותג שלך
לכל מותג שרוצה לשדר רושם רציני יש לוגו. זה הבסיס, ללא ספק.
לכל מותג שמבין בשיווק יש שפה מותגית שמופיעה במשרד, בכרטיס הביקור, בשלט הכניסה ובכל פריטי המיתוג שהלקוח בא עמם במגע במהלך ההתקשרות שלו עם המותג, כדי ליצור אווירה אחידה ומקצועית שתעטוף את הלקוח לכל אורך מגעו עם המותג.
אין ספק שלקוחות תופסים אחרת בעל עסק עלום, לעומת בעל עסק דומה אך עם לוגו ושפה ויזואלית עקבית – שכבר נקרא "מותג" – למרות שההבדל התפיסתי הקטן הזה הוא חזותי בלבד, הוא ישפיע משמעותית על החלטת הלקוח אם לסמוך על נותן השירות ואם לבחור בו / לרכוש ממנו.
אתר תדמית הוא ליגה מעל. כמו שאמרנו, כולם היום בדיגיטל. להרבה עסקים יש דפי פייסבוק, רשומות שונות באינדקסים ואזכורים רנדומליים ברחבי האינטרנט, אבל עושה רושם שאתר תדמית יש למותגים המובחרים ביותר. ואם אתר התדמית הזה מאופיין כמו שצריך, רספונסיבי, מרהיב ומעוצב בחזית הטכנולוגיה – וואו, כמה שזה הולך להשפיע על הלקוחות שלך!
יש לנו אינטרס מאוד חזק ליצור למותג שלך תדמית מדויקת, מהסיבה הפשוטה: יש לך מוצר או שירות מדהימים להעניק ללקוחות שלך, ומצד שני יש מאות ואלפי לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שאתה מעוניין לתת! לכן, יצירת תדמית מדויקת מגשרת על הפער הזה ומספקת תוצאת WIN-WIN רווחית ומשתלמת לכולם.
עוד נקודה קטנה – כאשר יש למותג שלך כתובת אינטרנט ייעודית עליה יושב אתר התדמית, זה מחזק מאוד את רצינות וערך המותג שלך ומעלה אותו עוד רמה, וכמובן שזה מגיע גם עם כתובות מייל לך ולעובדים עם דומיין האתר, מה שיוצר הרגשה של חברה איכותית, אמינה ומקצועית.
4. כל מה שהמותג שלך צריך, באתר ייעודי
בלי מגבלות, בלי תבניות מקובעות ובלי מעצורים – אתר תדמית הוא שטח נדלנ"י של המותג שלך בו תוכל/י להקים ולבנות ככל העולה על רוחך.
בלוג? גלריות? עיצוב ייחודי? מערכת פואפים? סדרת דפי נחיתה? מערכת לקביעת וזימון תורים ששולחת SMS ללקוח? דף אישי לכל עובד ולחיית המחמד המשרדית? אין לזה באמת סוף.
בשלב התכנון, תוכל לספר ולבקש כל מערכת / חלום שתמיד ידעת שהמותג שלך צריך כדי להיראות טוב או להיות יעיל יותר. כמעט ואין מגבלות עיצוב ופיתוח, מה שמאפשר למצב את עצמך כמה צעדים קדימה מהמתחרים שלך באמצעות אתר ייחודי באמת.
5. תן ללקוחות שלך את מה שהם רוצים לראות
קורה לך הרבה שלקוחות שלך מבקשים לראות דוגמאות למוצרים, לעבודות, לפרויקטים?
קורה שלקוחות שואלים את אותן שאלות כדי לדעת עוד על השירותים / המוצרים שלך?
אתר תדמית הוא המקום המושלם לפרסם בו את כל המידע שהלקוחות שלכם מחפשים, בין אם זה מאמרים רלוונטיים, אזור שאלות ותשובות ואפילו דף אודות שמספר על המותג ועל הצוות.
כשבאתר יש בדיוק את המידע שהלקוחות שלו מעוניינים לראות, מסודר בהיררכיה מחושבת ושזור בכפתורי הנעה לפעולה – אין הרבה מקום לטעויות!
לסיכום
בניית אתר תדמית זו השקעה חד פעמית לטווח ארוך מאוד, שמחזירה את עצמה עשרות מונים. היום כל מותג חייב נוכחות דיגיטלית כדי למקסם את רווחי המותג שלו, ואתר תדמית זו האופציה המושלמת לעשות זאת בצורה המרשימה והיעילה ביותר.
אם אתם מעוניינים באתר תדמית למותג שלכם, ללא ספק תמצאו עניין בשירות בניית האתרים שסטודיו ארטליינר מציע!
בהצלחה! 🙂