loader image

שיווק דיגיטלי: 7 דרכים לשווק את המותג שלך באינטרנט

שיווק בדיגיטל ואתר תדמית

העולם הדיגיטלי מלא בהזדמנויות מדהימות לשווק את העסק שלך ולהפוך אותו לרווחי מאוד. במאמר זה נסקור 7 דרכים לשווק את העסק שלך בדיגיטל. כל דרך טובה וייחודית בפני עצמה, וככל שיהיו יותר דרכים בהן המותג שלך ישווק בדיגיטל, כך סיכויי ההצלחה והרווח הפוטנציאלי עולים משמעותית.
מוכנים? בואו נתחיל.

 

1. בניית אתר תדמית

הדרך המקצועית והמומלצת ביותר לשווק את המותג שלך בדיגיטל היא לבנות עבורו אתר תדמית. ישנן המון סיבות לבניית אתר תדמית, חלק מהן תוכלו לקרוא במאמר הזה.

כשלמותג שלך יש אתר תדמית משלו, מעוצב ברמה גבוהה ומאופיין נכון בהתאם לקהל היעד שלך – הלקוחות שלך תופסים אותך אחרת. הם מיד מבינים שמולם ניצב מותג מקצועי, אמין, רציני וכזה שהם יכולים לסמוך עליו ושיספק להם את הפתרון שהם צריכים.

באתר תדמית התוכן מסודר ומוגש לגולשים בצורה שטובה ביותר למותג שלכם, בכל פינה תוכלו לשבץ הנעה לפעולה רלוונטית ופשוט להכניס את הגולש לביקור בסוויטה שלכם בדיגיטל, בו תגרמו לו להרגיש בנוח ותפרשו בפניו את הפתרונות שהמותג שלכם מסוגל לתת לבעיה הספציפית שלו.

כאשר לקוח נכנס לאתר תדמית, מקבל רושם חיובי ומרגיש בנוח – רוב הסיכויים שהוא ייצור עמכם קשר, יזכור את שמכם וללא ספק יחזור אליכם כשיצטרך.

2. רשתות חברתיות

הדרך השנייה והטריוויאלית ביותר היא רשתות חברתיות. ישנן מספר רב של רשתות, כל אחד ממוקדת בסגנון מדיה אחר ופונה לקהל יעד אחר.

אינסטרגם למשל ממוקדת בתמונות, טוויטר ממוקדת בטקסטים קצרים, יוטיוב ממוקדת בסרטונים ופייסבוק, למשל, היא רשת שמכילה קצת מהכל.

כדי לשווק את המותג שלך נכון ברשתות החברתיות, חשוב להבין היכן רוב קהל היעד שלך נמצא וגולש בדר"כ, ואיזה סוג של מדיה המותג שלך מייצר והיכן המקום הכי טוב להציג אותה.

אחרי שבחרת את הרשת הרצויה, יש לדאוג שניהול הפרופיל / הדף / הערוץ יהיה אקטיבי, עקבי וברמה מקצועית גבוהה. עם הזמן, משתמשים יעקבו אחרי המותג שלך, החשיפה שלו תגדל ועמה גם הרווחים!

3. דפי נחיתה

לא משנה מה העסק שלך מוכר, אין ספק שיש לזה ביקוש. ברחבי האינטרנט נמצאים מדי יום מיליוני גולשים בתוכם המון כאלה שצריכים, רוצים ומחפשים את המוצרים שלך.

בניית דף נחיתה בודד שמקדם מוצר ספציפי, מאפשר להציג ללקוח את הפתרון המדויק עבורו בדף שכולו מוקדש למוצר או לשירות הספציפי שהוא צריך, מציג מידע, תמונות, שאלות ותשובות וכל מה שלקוח פוטנציאלי רוצה לדעת.

בניית דף נחיתה לכל מוצר דגל שלך צפוי להמיר באחוזים גבוהים הרבה יותר מאשר דף שירותים כללי למשל, ולכן בנוסף לאתר, כדאי מאוד לבנות למותג שלך כמה דפי נחיתה ממוקדים שיעזרו לך לשווק את המוצרים / השירותים הנבחרים של המותג שלך ולקצור רווחים נאים.

4. אינדקסים ורשומות דיגיטליות

למרות שהדרך הזו די בסיסית, הרבה עסקים נוטים לוותר עליה. ברחבי הרשת ישנם המון אינדקסים כלליים (144, דפי זהב, זאפ ועוד) ואינדקסים ספציפיים יותר שמאגדים בתוכם רשימות של עסקים ומותגים בתחומים ספציפיים.

אתרי אינדקס כאלו מקודמים מצוין בגוגל, והוספת המותג שלך לאינדקס רלוונטי (או לכמה) עם קישור לאתר ופרטי יצירת קשר, תעזור מאוד לקידום ולשיווק המותג שלך בדיגיטל.

המטרה שלך היא לחשוב על מספר רב ככל האפשר של אתרי אינדקס בהם אתה יכול להכניס את המותג שלך למאגר שלהם. כל רשומה כזו מוסיפה נקודות לשיווק המותג בדיגיטל.

5. סרט תדמית

סטטיסטיקות מראות ש-80% מהזמן שגולשים מבלים באינטרנט, הוא בצפייה בסרטונים. לגולשים אין היום הרבה כוח לקרוא, וצפייה בסרטונים זו אופציה מאוד נוחה, אטרקטיבית ונעימה.

סרט תדמית הוא קטע וידאו קצר (1-3 דקות בדר"כ) שמציג את המותג שלך בצורה מושכת, מסביר מה הוא עושה ולמה כדאי לבחור בו והמטרה שלו היא לשכנע ולהלהיב את הלקוחות שלך לבחור בך.

את הסרט ניתן למקם באתר, בדפי נחיתה, ברשת חברתיות ובאמצעי פרסום שונים.

6. קידום ממומן

דרך מעולה לשווק את המותג שלך בדיגיטל ולקבל פניות חדשות ורכישות היא באמצעות קידום ממומן.

קידום ממומן מבטא שטחי פרסום דיגיטליים של חברות כמו גוגל, פייסבוק ואתרי פרסום אחרים, ומאפשר לך לפרסם את המותג שלך ברחבי האינטרנט.

כדאי למקד את הקידום הממומן לאתרים בהם לקוחות פוטנציאליים שלך גולשים, ולדאוג למודעות מתומצתות שמציגות את הפתרון שלך ללקוחות בצורה קצרה וקולעת.

קידום ממומן מתומחר בדרכים שונות. באתרים מסוימים לפי קליקים על המודעות שלך, באתרים אחרים לפי מספר הופעות או צפיות וכן הלאה. בכל מקרה, בדר"כ תינתן לך האפשרות לקבוע תקרת גג לתקציב כך שיהיה לך ביטחון שהמפרסם לא יגבה ממך יותר ממה שהקצבת.

לאחר כמה קמפיינים של קידום ממומן, ניתן לראות בדו"חות איזו מודעה קיבלה את הכי הרבה קליקים ותנועה, וכך תוכל להפיק תובנות ולהסיק מסקנות איך לשפר את המודעות שלך, אילו מהן לתגבר ואילו מהן להסיר.

7. ניוזלטרים ורשימות תפוצה

לפעמים מעצבן לקבל מיילים שיווקיים, אבל אין ספק שמדובר בכלי מטורף לשיווק המותג שלך. ישנן הרבה דרכים לאסוף מלקוחות / לקוחות פוטציאליים שלך את כתובת המייל שלהם ולעדכן אותם במבצעים, שירותים או מוצרים חדשים שיכולים לעניין אותם.

במידה ולקוח שלך התעניין בחזרה של מוצר מסוים למלאי, שליחת מייל רלוונטי על כך תיצור מצב של WIN-WIN – גם הלקוח ישמח לרכוש את המוצר שחיכה לו, וגם קיבלת עוד רכישה.

ככל שרשימת התפוצה שלך תגדל, הודעה על מבצע מיוחד או כמה ימי מכירות סודיים עם קוד קופון ייעודי לרשימת התפוצה, יכולים ללא ספק להביא מסה של תנועה אדירה לאתר של המותג שלך (או אם אין לו אתר, פניות).

לקוח זמן לבנות רשימת תפוצה איכותית של קהל יעד רלוונטי, אך משזו מתחילה לגדול – הרווחים יגדלו יחד איתה.

לסיכום

במאמר זה ראינו 7 דרכים לשיווק המותג שלך בדיגיטל. חשוב לזכור שכל דרך טובה בפני עצמה, אך עובדת מעולה עם כמה שיותר דרכים מקבילות. הרי אנחנו כבר יודעים שהשלם עולה על סך חלקיו.

הדרך הראשונה כזכור הייתה לבנות למותג שלך אתר תדמית, כך שללא ספק יעניין אותך שירות בניית האתרים של סטודיו ארטליינר!

בהצלחה! 🙂

אהבת את המאמר? איזה כיף! אשמח אם תבחר/י לשתף :)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב pinterest

מאמרים נוספים בבלוגליינר

איזה כיף, מדברים!

מעולה!

פנייתך נשלחה בהצלחה,
אחזור אליך בהקדם.

חיים בניסטי

חיים בניסטי