מטורף: איך גרמנו לדף נחיתה לקבל פי 4 יותר פניות?

אינפיניטי-לאבס

דף נחיתה, בשונה מאתר, הוא דף אינטרנט ממוקד מאוד שנועד למכור שירות או מוצר אחד, בצורה הטובה ביותר. האם אפשר בהשקעה חד פעמית לגרום לכם לקבל פי 4 יותר פניות / מכירות מדף הנחיתה שלכם?

פי 4 יותר מכירות - אפשרי?

עכשיו – תארו לעצמכם שיש לכם דף נחיתה שמוכר את המוצר שלכם. נניח, קורס דיגיטלי, שנמכר ב-2000 ש"ח.
אתם משקיעים המון כסף על קידום ממומן, ומתוך כל 100 גולשים שמגיעים – 4 קונים את הקורס. ובמילים אחרות – 4% המרה.
אם אתם מצליחים להביא 100 אנשים לדף, זה מתורגם להכנסה של 8000 ש"ח ממכירות של הקורס הדיגיטלי. יפה.

אבל… מה היה קורה אם הייתה דרך להגדיל את אחוזי ההמרה האלו, לא פי 2, וגם לא פי 3. אלא יותר מפי 4!
מה היה קורה אם במקום 4% המרה, הייתם מצליחים להגיע ל-17% המרה?
זה אומר שמאותו כסף שהשקעתם בקידום ממומן להביא 100 אנשים לדף הנחיתה, כבר לא תעשו 8000 ש"ח, אלא 34,000 ש"ח!

איך ולמי עשינו את זה?

לאינפיניטי-לאבס מבית מטריקס, שמכשירה מתכנתים להייטק, היה דף נחיתה סטנדרטי, שבדיוק כמו בדוגמה מקודם – המיר 4%.
תוך זמן קצר – בזכות אפיון, עיצוב וליטושי חווית משתמש מדויקים – הצלחנו להעלות את אחוזי ההמרה ל-17%, לפי דו"ח של חטיבת הדיגיטל של החברה.

ומה הכי יפה בכל הסיפור?

השקעה בדף נחיתה ושיפור אחוזי ההמרה שלו הוא השקעה חד פעמית, שתלווה אתכם הרבה שנים.
את העלות תכסו תוך זמן קצר, ואת הפירות? תקצרו כל זמן שמכונת הפניות / המכירות המטורפת הזו תעבוד בשבילכם!

בזכות האפיון, בזכות העיצוב.

על האפיון, העיצוב והפיתוח ניצחנו אנחנו, ועל ה-CRO (שיפור אחוזי המרה) באמצעות מעקב גולשים, ניתוח נתונים וליטושי אפיון לשיפור חווית משתמש – אחראית המאפיינת האדירה שירה צינמון לינדנבלט.

שמחנו לשתף, נתראה בפרויקטים המוצלחים הבאים! 🙂

אהבת את המאמר? איזה כיף! אשמח אם תבחר/י לשתף :)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב pinterest

מאמרים נוספים בבלוגליינר

עיצוב ובניית אתרים

מאמר אורח | איך עיצוב חווית משתמש יכול להשפיע על קידום אורגני?

פעם "עיצוב חווית משתמש" היה ביטוי מוכר בעיקר למי שהתעסק ספציפית בתחום. היום לעומת זאת מדובר באחת הבאזוורדס הכי חמות שיש, וכל אחד רוצה "חווית משתמש מושלמת" באתר שלו. 

למאמר המלא ›
חיים בניסטי

חיים בניסטי

איזה כיף, מדברים!

מעולה!

פנייתך נשלחה בהצלחה,
אחזור אליך בהקדם.